30 oktober 2009

Det var ett tag sen jag skrev nu.. Jag tog svinsprutan i Onsdags och det gick jätte bra. Fick ont på kvällen i armen sen kunde jag ej sova på den sidan. Sen dan efter mådde jag illa och var lite yr. Idag känner jag mig trött i hela kroppen och har huvudvärk men man vet ju ej om det bror på sprutan.
Igår löshoppade jag och Hanna (Medryttaren) Vettan och det gick kanon bra. Vettan värkligen lälskade de. Hon kom också på att hon kunde kryppa under trån men sen tog vi bort den och då sprang hon mot hindrerna självmant utan att vi behövde jaga henne eller springa före. Sen vart vettan lite trött så då sa Hanna att nu tycker jag att du ska hoppa en sista gång så då gick dom iväg bort på andra sidan pan och sen sprang hanna och vettan följde snällt efter bakom=) Hanna sprang brevid hindrerna och vettan följde efter hahaha. Tror jag har en blandning på Häst/Hund i stället för en häst. Vettan följer med bakom utan att vi har ett grimskaft på henne så hon beter sig lite som en hund=) Plus att jag kör ju mycket markarbeten med henne också=) Har börjat tänka på om man ska förköka lära vettan lite cirkuskonster=D Det ska jag testa nästa gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)