1 november 2009

Hallowen


I helgen har det varit hallowen och jag har inte klätt ut mig i år. Kände att jag inte orkade. Jag var till simone grannen och läste upp en spökhistoria från en av mina böcker. Jag läste om en vit dam:) idag har jag varit på wången och kollat på hopptävling och korven var med och jane red han. Dom var jätte fuktiga. Det var korvens första tävling:) nu sitter jag på bussen på väg in till stan. Det är inte så många på bussen idag. Imorgon är det praktik igen efter en semester på 12 dagar:) det var riktigt skönt att vara ledig. Idag är det prick en månad tills jag flyttar till krokom. Gud vad jag längtar kan jag säga då är det inte så mycket buss åkande till stallet. Då kan jag bara gå eller cykla dit och jag behöver inte stessad så hemst mycket heller för att hinna med bussen till stan igen:) plus att det alltid blir en sen midda efter jag varit i stallet med:( det är inte så kul. Jo när jag var på wången så var häst e bäst där och hade med sig lite saker som t ex ridbyxor som jag vill ha. Dom var jätte sköna och så hittade jag ett par ridstövlar med foder i så man inte behöver dra på sig så mycket sockar dom var hur sköna som hälst. Ska ta och gå upp till häst e bäst i torvalla någon dag och köra både ridbyxorna och skorna:) Jag vart riktigt sugen på att tävla med hästar igen i hoppning men vettan ska jag inte tävla med tror jag. Kanske i framtiden. Jag är ju gröntkort så jag får tävla:) jag har tävlat med fobben och deniz och det var en sån härlig känsla att tävla så det saknar jag. Kanske ska kolla med någon som har en häst som hoppar men ägaren till ej tävla bara träna då kan jag tävla den:-D ja jag ska kolla runt lite om det är någon som har en häst:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)