9 november 2008

Söndag


Idag har jag mäst varit hemma har varit ute en liten stund. Jag har mäst suttit här på soffan och kollat på tven och varit på datorn och letat efter praktikplatser. Jag har hittat några stycken som låter intresant en i Brunflo med islandshästar=) Jag har bestämt mig vad jag vill göra i framtiden och det är turridning för då är man mycket med hästarna och manniskor och man träffar nya människor ganska mycket och det är kul att vara i skogen och rida och prata med folk som rider med en=) Jag skulle vilja starta ett eget turridnings stall med någon som t ex pojkvänen eller en vän som tycker om turridning. Jag tycker om att köra natur horsemanship och det gör jag ganska mycket med vettan ocg blanken o röja. Röja lysnar vldigt bra på mig och det gör vettan med=) blanken är lite osäker än men han lär sig så smånigom=) Imorgon ska man dra till skolan men först ska man åka tåg=( sen när man kommer net till bollnäs ska man gå till torsberg och kolla på teater det blir kul för teaterna som torsbergs eleverna gör är jätte bra ingen av dom som vi har varit på har varit dålig så då är nog den här också bra=) Till vecka ska jag sjunga men de vet jag ej hur de blir med min hals=( har fortfarande ont... ska dra nu hej svejs=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)