14 november 2008

Fredag

Idag har man åkt tåg och sovit. Och jag har varit hos sara en stund tills bussen gick och sen åkte jag och mamma till stan och kollade vart min praktikplats låg så jag vet vart jag ska hoppa av m.m. Det ska bli jätte kul med praktik.. Ska praktisera på Sörbygården men islandshästar. Imorgon ska jag rida kanske med Ella så jag hoppas det går bra. Vettan har inte varit ut på hella veckan. Tove körde markarbeten idag så jag hoppas att de gick bra hon har ej hört av sig så då gick det nog bra. Pernilla är här i veckan. Jag ska kanske sova på sörbygården så man slipper åka i mellan och då ska jag kanske ta med datorn dit så jag har något att göra när jag inte ska jobba men då tar jag mig inte in på internet. Me dom här hemma blir vell tokiga då om jag tar med mig min dator för den är inte lika seg som mammas dator.. Men jag måste ränsa min dator för den är full med bilder på både min och mammas och pernillas sida.. ju mer saker det är på den ju mer segare blir den... Jag letar lägenhet för fullt också inne i stan men det ta nog ett tag till.. efter jul ska jag söka lägenhet så då kanske jag har en innan jag slutar skolan. Mndag den 24 ska jag till skolan och prova studentmössa=) Jippi det blir kul och till veckan ska jag betalla min balklänning eller mönstrerna till en=) så man kan börja sy den någon gång=) Täck det är inte länge kvar till studenten=) Och den 4 Mars ska jag sjunga på folkan i Bollnäs det ska bli kul och tråkigt för det blir sista gången för mig i bollnäs=) sen ska jag sjunga på studetdagen på Höghammar sen får jag ej sjunga mer i Bollnäs inte för skolan i allefall=) Tråkigt.. Nä nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Ska nog stöda lite imorgon också de är nästan bara jag som gör de i den här familjen..... God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)