27 november 2008

Hejsan

Idag på praktiken har jag mockat och fixat och dona. Efter fikat så fixade jag hö sen så tog vi in 2 hästar som vi skulle logskera och sen så vart det bara en för den ena hade tappat en sko.. sen efter det så åt vi lunch och det var gott och man var ganska hungrig sen efter det så gick jag ner till Lund och tog in Glittre och gjode iordning henne och gick upp till sörbygården igen och där stog Anniak och vätade ed sin häst och vi hoppade upp och red iväg på en liten tur och sen tog vi in unghingstarna och bysslade om dom och lyfte hovarna.. Dom var jätte duktig. Sen efter det så slutade jag och då fick jag vänta på bussen lite mer än en 1timme... Sen när jag kom hem så tar jag det bara lugnt ska nog lägga mig tidigt ikväll också.. Det var så skönt att sova lite mer inatt=) Var pigg när jag vaknade.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)