30 november 2008


Idag har jag sovit till elva och städat lite gran sen åkte jag till stallet och red en sväng med ella. Och et fick jätte bra. Vettan var jätte snäll idag och lysnade jätte bra och Blanken var lika duktig. Båda var pigga och ville mäst springa men det fick dom ej. Vi pulsade lite i snön och det tyckte dom var både roligt och jobbigt. Sen efter vi hade ridit så tog vi ut dom och så mockade jag och foxade allt till kvällen. Nästa helg ska jag ha stallet för leif och dom ska åka iväg någon stans och ha träning.. Imorgon ska man till bollnäs och då ska jag fråga åsa om jag får åka till Sörbygården igen på praktik för dit vill jag. Där trivdes jag jätte bra...... Ikväll klockan åtta visar dom från globen och det ska jag se sen ska jag lägga mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)