26 november 2008

Bra dag


Idag har det varit en bra dag. Det förjade med att jag vaknade och mådde lite illa men jag klev upp och gjorde iordning mig tills jag skulle åka. När jag kom till praktiken så bytte jag om och gick ut och gick till Lund till Annika och Thomas och där började jag med att mocka och sen fixade jag hö i båsarna men 6kg i varje sen gick jag tillbaka med Annika och vi in och fikade lite sen gick vi ut och flyttade några hästar till olika hagar och sen smörjde jag lite grejor och sen fixade jag mer höpåsar med 6kg sen var det lunch och den var god=) Sen efter lunchen så gick jag ner till Lund och tog in Glittra och pyslade lite med henne sen så sadlade jag henne och tränsa sen tog jag mig en underbar ridtur med henne=) Hon var jätte duktig och lysnade jätte bra hon var pigg idag sen så red jag tillbaka till stallet och sadlade av henna och borstade henne och släppte ut henne till dom andra. Sen fick jag slute så jag bytte om och tog bussen till stan och gick där en stund sen åkte jag hem hit. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och lägga mig tidigt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)