25 november 2008

Blä

Nu har jag varit hemma i 2 dar och mår illa nästan hella tiden. Jag vill på min praktik. Jag ska nog åka dit imorgon om jag mår bättre. det får jag hoppas att jag gör. Jag gillar min praktik. Jag trivs jätte bra där hos Ann-sofi och Annika och hästarns. Dom är så snälla alla djuren och människor. Idag har jag sovit ganska länge och suttit vid tven och datorn och försöker hitta något att äta så jag inte mår illa..

Kul att snön ligger kvar och onte ha tinat bort. Vill ha mycket snö nu eller inte allt för mycket. I helgen red jag och det gick jätte bra men hon var ganska het i lördags och i söndags var hon inte lika het. Hon var jätte duktig i söndags jag pulsade i snön i skogen och det tyckte hon om så det ska jag göra om. Jag red på långa tyglar nästan hela tiden till och med när jag travade men det gick inte så jätte bra men hon lär sig.

I veckan kommer kanske Happy hem till stallet men han ska gå med Blanken och Röja så om man ska rida båda dom så måste man ta in Happy så han inte rymmer=(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)