26 april 2014

Mysig Ridtur

Sitter i bussen på väg in till stan i fin vädret :-) ska till mamma då jag har mina scenkläder där då jag och ena kören ska sjunga på en gudstjänst imorgon i betelkyrkan :-)

Har idag varit i stallet igen och myst och red Nordsvensken och han verkade jätte pigg när jag hade han i gången men han var inte så jätte pig mest busig :-) Vi skrittade efrer vattnet och njöt av solen och travade lite och då villa han busa och rockade med huvuder flera gånger haha. Jag bara skrattade åt han. Men han tyckte det var kul att springa lite :-)

Han var även lite sprättig men det gör mig inget tycker det bara är kul :-)

Sen såg jag och coco ett sött litet föl som säkert var 2-3dagar gammal så söt. Och vilka ben. Det kommer bli en riktigt fin häst när han/hon blir stor :-D

Nä nu kan jag ej skriva mer blir åksjuk när jag åker buss :-( sen så har jag fått lock i ena örat som inte vill släppa :-(

Här får ni lite bilder :-D

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder. och vad fin hästen är som du rider på :)

    SvaraRadera

Tack för din Kommentar =)