27 april 2014

Gudstjänst

Har varit hemma i krokom nu igen =) Åkte ju till Mamma igår då jag hade mina kläder där som jag skulle ha idag =)

Vi kan börja med från morgonen =)

Ha ställt min mobil på väckning men hörde den ej men vaknade av att mamma puttade på mig och sa att jag skulle stänga av larmet men tydligen somnade jag om lika fort.. Mamma väckte mig åter igen efter kanske 10 min men det kändes som mycket längre.. Var jätte seg i morse som ni kanske märkt. HAHA
sen väl uppe tvättade jag mig och kläde på mig dom kläder jag skulle ha och sen på med sminket och sen vart det liten snabb frukost då jag insåg att tiden bara rusade iväg. Som vanligt..

Åkte med mamma upp till Coop då Petra en i kören väntade på mig där som jag skulle åka med ner till Betalkyrkan =)

Dock har jag idag med lock i örat =(

Väl inne i Betel så var det nästan ingen där och sen kom det fler och fler men vart lite orolig då vi var få i min stämma "Sopran" vi var först 3 men vart sen 5 till slut innan det var själva Gudstjänsten. Vi körde igenom lite låtar innan det var dax att sätta sig... Repet gick jätte bra trots ett öra att höra med =) 

Sen när det var dax gick det ännu bättre. Kan säga tur att låtarna och alla toner upp och ner sitter i ryggmärgen så jag visste vart alla höjningar och säkningar var annars tror jag inte jag skulle klarat de med ett öra.. Men till imorgon hoppas jag att det har släppt i örat har ju träning med Frösö Gospel imorgon..

Men detta uppträdande är jag riktigt nöjd med och hoppas jag blir super duper nöjd efter Konserten den 8 Maj i Gamla Teatern =D
Foto: Så här såg man ut idag på gudstjänsten :-D
Lite suddig bild men det gör inget =)


Foto

Japp färg glad är jag =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)