30 januari 2014

Underbar person

Igår/natt skrev jag men en helt underbar person på facbook men vi skickade även lite sms =)
Alså vi skrev tills man insåg att klockan var jätte mycket och den bara flög iväg och man fick veta lite fina saker som jag lovat att inte berätta för någon ändå om folk kommer bli nyfikna så kommer jag ej att säga det =) Det är mellan denna person och mig =)

Jag blev bara så varm och glad inombords och denna person gjorde mig på sån bra humör då jag inte alls var på humör igår men efter man pratade med denna person så vart man på betydligare på mycket bättre humör. Synd bara att vi bor så jävla långt ifrån varandra =( Men vi ska träffas snart hoppas jag det har gått ca 4 år sen sist. Eller vi träffades lite och sa hej när vi sågs sist sen var jag och denna person tvungen att gå vidare...

Om du läser detta så hoppas jag verkligen att vi träffas snart och du ska veta att du är så välkommen hit och hälsa på om du vill =D


Idag har jag inte alls gjort något än att legat mest i sängen hela dagen med rygg verk som jag vet ej vad och har kollar på film och tagit det lugnt..

Imorgon blir det upp tidig och göra mig ordning för lite jobb och sen om ryggen är någelunda bra ska jag städa lite tänkte jag men annnars har jag ju hela helgen på mig men hade tänkt att bara ta det lugnt i helgen och mysa framför filmer och ev gå och träna.. 
Har också ikväll komme på hur jag vill ha det i mitt sovrum då jag inte vetat eller varit nöjd på hur det varit möblerat men nu tror jag att jag har kommit på hur jag vill ha det och tror nog att jag skulle trivas med det också =)
Sängen ska stå där den står men skrivbordet ska flyttas och byron ska flyttar och en byro ska jag kolla om någon vill hjälpa mig så jag kan slänga den för den är inget att ha kvar då den håller på att braka sönder. och sen ska jag få in en bokhylla som står i vardagsrummet till sovrummet och den jag har  sovrummet nu ska jag förminska då den går att ändra på då det är som gallar på och ha den i badrummet och sen ska jag försöka få hem min snygga bokhylla som är hos mamma för till fället och den ska jag ha i vardagsrummet eller jag kanske ska ha den i sovrummet? Nä nu vart jag osäker men jag kommer nog på något =)

Nu säger jag natti natti och sovgott så hörs vi =)'



Bjuder på denna bild =) HAHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)