13 november 2013

Nu har jag inte skrivit på några dagar.  Men har inte haft ork att skriva.  Men ska försöka förbättra mig jag lovar :-)

Har fått jätte fina kommentar till mig då jag läser en blogg som heter det var min dag och han som har den heter Jakob och är en jätte go kille och han skriver jätte bra inlägg och lägget upp grymma bilder.   Jag skrev till han på sin blogg på ett inlägg om mobbing och sen var de andra inlägg :-):-)

Idag har jag haft sån fruktansvärd huvudvärk och har ont i knät :'(
Hoppas detta ger sig snart.

Sen igår var jag på möte med mina kollegor och vi var på clarion i en lokal där och jag lärde mig faktiskt ganska mycket då vi hade en av dom högre "chef" och hon var jätte trevlig och fick lite tips mm :-) är så glad att jag börjat med detta :-) kan säga att jag jobbar med mary kay :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)