3 augusti 2013

Vid vattnet

Sitter vid viken i krokom men nästan vid campingen och njuter av värmen och att vattnet är varmt och skönt :-D Det är 24 grader ute ich de blåser och solen skiner till och från... Jag sitter på en sten och har fötterna i vattnat och de är roande och lugnade att sitta här och höra vattnet och man kan sittavoch fundera och tänka för sing själv utan att bli störd av något.. Kommer några båtar som åker förbi till och från..  Ser också att de är folk vid fotbollsplanen snett på andra sidan som badar med bad ringer :-D De skulle kunna finnas en riktig badplats här i krokom då jag vet att de fanns förr...

Idag tänker jag bara ta de lugnt och vila då jag är så himla trött och orkar inte mycket men jag behöver en slapp dag.. Tänkte kanske cykla till macken och kolla om man ska hyra sig en film senare idag men vet ej ska kolla först vad de är på tven ikväll :-)
Idag ska jag unna mig lite godis tror jag då jag är tok sugen på de. Men köper bara några stycken då de räcker :-D

Jag satt och funderade på att tänk om jag hade en häst nu som man kunde rida till vattnet och bada för de är en riktig sommar för mig men de blir vell inte de på några år :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)