29 augusti 2013

Sista dan på jobbet

Sista dan på jobbet idag =( Känns ljust nu lite tråkigt och lesamt... Vart lite tårögd när jag fick blommor av barna och personalen och ett kort som de stog att dom kommer sakna mig... och några av barna sa att jag måste komma och hälsa på =) och flera av föräldrarna tyckte de var jätte tråkigt att jag ska sluta =(

Imorgon har mitt jobb möte hela dagen så då ska jag vara på ett annat ställe med några barn.. sen blir jag arbetslös men hoppas på att jag hittar något snabbt =)

Ska ju på jobbet med nyckeln antingen imorgon eller till veckan så då träffar man barna lite snabbt =)=) Men jag kommer nog och hälsar på någon dag annan dag med....


Sen idag tror jag polisen hade träning brevid jobbet då de var 4 bilar och en massa poliser med hela utsustningen på och barna tyckte de var jätte kul att se poliser och många poliser =)=)

Nä nu ska jag ta och fixa mig någon midda och sen se film eller på tven =) är en serie kl 8 som jag ska se sen blir de i allefall sängen =) Jag var på väg att somna med barna i dag på en madrass =) hahahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)