23 augusti 2013

Godmorgon

Godmorgon på er alla läsare =) Vaknade av att jag frös som en gris i morse vid 5. och fryser än ändå är de ganska varmt och skönt på jobbet =) Passar ju på att skriva ett inlägg när de inte har kommit några barn än =)

Idag blir de en kort dag sen far jag till stan och ska vara hos mamma i helgen tänkte jag =) Ska även hjälpa henne med en grej och sen imorgon har kören ju konsert så då passar jag på att vara hos mamma så slipper jag hålla på att åka bussen =) Mamma ska även med på konserten och kolla och då tänkte jag att jag ska lära henne min kamera så hon kan fota en del och kanske även filma så man kan lgga ut lite klipp på youtube =) ch så kart på våran egna sida på facebook =)=) Har ju redan 2 klipp när vi sjunger på youtub som en kille som åkte på inlandsbanan med oss =) Ska fixa så dom kommer här på bloggen ikväll tänkte jag så ni får se och höra oss =)

Sen så känner jag mig konstig då jag känner av att min kropp eller mest armarna skakr och de är sjukt jobbigt undrar varför dom gör de =( Kanske för att jag legat och frusit och skakat i natt och i morse =(

Ser i allefall ut som de kommer bli fint och härligt väder idag så de blir nog en ute dag idag på jobbet =)=)

Känner nu också att de är mycket roligare att skriva här på bloggen på datorn än på plattan eller mobilen så jag måste nog kanske lämna in min mobil så dom får fixa den igen och rensa bort allt skit som är på den...


Nästa vecka är min sista vecka här på jobbet och de känns bäde tråkigt och skönt på samma gång. Känns konstigt att sluta då jag varit här i 2 år nu och hade först en praktik här nästan 1 år och sen varit anställd 1år... Jag känner barna så väl nu och då ska man sluta =( Men jag tror nog att jag kommer någon dag och hälsar på med så klart =)=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)