24 mars 2013

Caming Gospel har uppträtt igen

Nu har jag varit hemma en stund.. Har även ätit lite lunch och de blev pizza.. Gott var de men orkade mindre en halva bara men då har jag ju midda med =)

Idag har kören Caming Gospel uppträtt på Gudstjänst i Lungviks Kyrka..
De var ganska mycket folk som var där och jag som aldrig varit i denna kyska så tyckte jag den var jätte mysig och fin =)

Kan säga att jag har aldrig ryst så mycket som jag gjorde idag då jag inte kunde sjunga riktigt på vissa låtar och kunde höra lite extra hur fint ni alla sjung =)
Tycker att vi har blivit bättre och bättre om man tänker för några månader tillbaka och nu så är de stor skillnad =)

Som jag gör på våra träningar så brukar jag spela in när vi sjunger då jag tränar in låtarna lättast så då jag kan gå och lyssna på inspelningarna... Har några inspelningar från våren andra träning ihop och har lyssnat på dom och på dom som jag har från förra veckan och de är stor skillnad på oss kan jag säga =)=)
De tycker jag är jätte kul =)

Sen så gillade många att vi sjung i kyrkan idag och många berömde oss att vi var så duktiga och några ville att höra oss fler gånger =)=)


Sen måste jag säga ett stort TACK till alla i Kören som sjung så fint till mig jag vart nästan rörd av de för ni sjung så fint TACK TACK TACK


Jag har alltid tyckt att de är jobbigt då många ska sjunga för mig och känt att jag bara vill springa ut ur salen men inte denna gång =) Har som sakt stärkt mitt självförtroende MYCKET sen jag började i kören och de tycker jag är så himla härligt och skönt.....

Nu ska jag vila framför en film och invänta lite släkt som kommer och firar mig =))

NU ÄR JAG GAMMAL =)) 25 År Grattis till mig





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)