6 februari 2013

Sjukhuset

Sitter på cafét på sjukhuset och vilar lite.. Har varit ner på gud och solat och smörjde in mig.. Och om ca 30 min slutar kusin jobbet och då är de bara att invänta henne på stan sen ska jag få följa med henne hem en stund tills jag ska iväg på gospel träning :-)

Har idag på förmiddag varit ute och åkt maddrass med bara och de var så kul och se dom bör dom åker.. Åkte inte själv då jag kände att min rygg inte skulle orka de och knät som fortfarande inte är ok :-(

Ska bli kul med träning ikväll med kören och så ska jag få tillbaka min pärm som jag glömde i söndags :-) sen blir de hem och sova.. Känner mig ganska trött i kroppen och de är inte så konstigt då jag öppnade i morse och imorgon börjar jag inte förens vid halv 9 så de blir lite sovmorgon:-) sen så är jag ledig på fredag :-D:-D 

Nä nu ska jag ta och gå mot stan :-):-):-)

Ha en bra fortsätt dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)