28 september 2012

Fredag =)


Nu är de äntligen Fredag och jag jobbar mellan 10:00-15:00 så de blir 5 timmar riktigt skönt =)
så idag blir de jobb sen åka med bussen in till stan och gå och kolla lite på kläder till kören som jag ska ha och sen så ska jag köpa en ny mobil då jag är så himla le på min som inte vill funka till och från =( så nu blir de en ny som jag vet funkar bra och många har inte haft något problem alls med den =) och så ska jag köpa ett mjukt skal till den =)

Beställde aldrig skalet jag la upp här på bloggen den köper jag lite senare =)=)

mamma fick med min väska igår med lite kläder och kameran då min rygg inte är så bra men så igår kväll innan jag la mig kom jag på mer saker jag skulle ha tagit med så fick ta en väska ändå idag och de blir ju bara handväskan men jag kommer ändå få ont så jag får stå ut med de en stund idag och så kommer jag ta en alvedon också idag då jag hatar att ha ont i ryggen =(=(


såg på ÖP igår att de har hänt en hemsk grej på en häst igen =(
Läs denna länk

de är i allefall en häst i Vemdalen vid travbanan som har blivit skuren i underlivet och de står en massa på denna länk så läs och skriv gärna här till mig vad ni tycker om detta...

Jag blir i allefall så himla ARG att människor gör sådant på så fina djur och jag fattar inte heller varför dom gör detta på hästar eller djur i huvudtaget.. När dom gör detta så kan dom bli så skadade att man måste avliva dom och de är inte alls roligt att man måste göra de =(  

Dom här djuren som är så fina och snälla och underbara och gör många människor glada och pigga och för många som jag har hört och läst om så har hästen hjälpt dom jätte mycket då dom mått dåligt och har haft självmordstankar så har hästen funnits där och dom kan rida ut i skogen och lever livet och blir glada av att vara med dom här fina djuren =)=)

Kommer inte riktigt ihåg vart jag har läst om de men tror de är i någon häst tidning som de stog om en tjej som ville ta sitt liv och så började hon vara med hästar och hon mådde mycket bättre och kände sig Glad och hästen kan man alltid prata med utan att den säger de vidare och dom tröstar en så himla bra ....



Nä nu ska jag göra mig i ordning och senare gå iväg och ta ut pengar och sen gå till jobbet =)=)

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)