4 augusti 2012

Skriver från mobilen gjort de förr från min gamla mobil men ned denna hts sense funkar de så där :-( mycket bättre att skriva från datorn..... Är de någon som vet om de finns en bra app till blogspot??? Nä ska sova nu ska upp imorgon och mysa med underbara pållan som min bästa vän cornelia eller coco som jag kallar äger :-) Red pållan i tisdags tror jag de var. Och de fick super :-) red barbacka " med barbackagjord" och hon var så himla duktig :-) busa lite också.. hon skulle kolla lite i traven om jag satt kvar och så klart jag gjorde de :-) och om jag ska rida imorgon så blir de barbacka :-) jag ÄLSKAR att rida BARBACKA :-) När jag skaffar häst igen blir de mycket barbacka igen :-) Nä nu ska jag sova godnatt på er :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)