26 november 2011


De var jätte kul att köra eller åka vagn Sara körde=) Prins var jätte fin och duktig och de var så himla kul =) pratade en massa skit med haha var ute ca 45min tror jag =)
Sen mockade Sara och jag borstade och tog av selen på Prins och sen hede jag på hans täcken och tog ut han.. Sen gick Sara och jag hem till henne med hundarna och sen tog vi bilen in till Torvalla och skulle vattna mammas blommor och sen åkta vi runt på Rusta,Dollar och willys  sen hem igen och sen har jag inte gjort så mycket har tränat lite. Tränade inte så mycket då jag är försyld tog mest de lugnt =)

Nu ska jag se filmen på 5an sen sova =) Skönt imorgon får jag sova ut hoppas jag utan den jobbiga fågeln som ska äta mat på morgonen mellan 6-9 sjukt jobbigt =( sen börjar de på måndag då ska jag äntligen få börja göra något varje dag =) SKÖNT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)