2 maj 2011

Hemma

Hemma nu efter att varit hos mamma en vecka och myst så nu är jag åter hemma. Var till Nelson i Onsdags och mockade och red han till ridplan och så kom coco med Pållan så vi tog bort alla saker på plan utom ett hinder. Red först dressyr och han gick kanon bra och blev riktigt fin och mjuk sen hoppade jag lite också och de tyckte han var super kul =) Coco hoppade med Pållan 1 gång och hon är så duktig så men pållan är så rolig och hoppar över bommar som ligger på marken haha..

Idag har jag hälsat på mamma på sjukhuset och sen tog jag en buss hem till krokom och när jag kom hem så städade jag lite sen gick jag på affären och sen gjorde jag i ordning lite midda..
Nu sitter jag och kollar på SOS Luftens hjältar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)