5 januari 2009

5 Januari

Idag har jag varit till stallet och ridit och donat... Ridturen gick kanon bra. hon var jäyye duktig idag men hon var ganska pigg och ville bara dra iväg en hon lyssnade ändå på mig.. Jag körde mycket halter idag och skritt och trav men på slutet vart det en liten galopp för hon var så duktig.... Hon var ganska trött när jag kom tillbaka till stallet. Då när jag kom tillbaka så ringde jag mamma och sa att hon kunde åka sen masserade jag vettan lite granna. Sen släpte jag ut henne till dom andra och sen gav jag dom lunch och åkte hem...

Nu kväll har jag varit hos simone och busat m.m. en nu är jag jätte trött ska nog lägga mig snart tror jag...
Snart är det slut på jullovet=( tråkigt vill ha lov mer en vi får ganska mycket lov nu till studenten.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)