22 november 2008

Lördag

Idag har jag sovit till 20 över 10 och sen ringde Marit och frågade om jag skulle åka med henne till stallet för hon skulle till Änge så jag åkte med henne till stallet och mockade och tog jag en tur på Sjungarvett och det gick bra men hon var het idag men det gick ändå bra. DEt går alltid bra när jag rder henne.. Sen efter turen släppte jag ut henne och gick in till Marit och Leif och fick lite fika sen körde Marit hem mig igen=) Idag slutar mamma 7 ikväll så det är lite drykt.. men men jag httar på någon. Ska laga mig lite mat snart är lite hungrig... Imorgon ska jag kanske till stallet igen=) om jag har någon som kör dit mig och hem... Om 2 veckor är det konsär på folkan i bollnäs och då ska jag sjunga=) Nä nu ska jag gå.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)