28 oktober 2008

Tisdag


Idag har jag tvättat lite och plockat lite i mitt rum och så klart har jag varit i stallet och pyslat om Vettan och ridit en sväng. Jag red i övre Rise och hon var jätte duktig red lite gran på byggdegården också och tränade på volter och hon var lite stel från början men sen vart hon mjuk=) Jag red ungefär 1timme och 20 minuter. Sen när jag kom tillbaka roppade hanna på mig och frågade om jag ville ha mat och de ville jag så klart=) jag ställde in Vettan i sin box och gav henne lite mat och vatten sen gick jag in och åt och satt med hanna i tvrummet. Jag var inne kanske 50 minuter sen så gick jag ut till stallet och tog ut Vettan från boxen och ställde henne i gången och borstade henne och hedde på henne täcke och tog ut henne och sen fixade jag lite med mina grajor. Imorgon ska jag rida med Linnea=) det ska bli kul. Hon ska visa mig en ny väg imorgon om hon kommer ihåg vart den gick=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)