19 oktober 2008

Söndag

Nu ska jag betätta hur det gick idag med hon som skulle rida vettan.. Vettan var jätte snäll och duktig och lyssnade jätte bra på tove. Tove gillade Vettan. Hon sa att hon vart kär i henne och tyckte om henne. Hon vill komma fler gånger och rida och det får hon hur mycket som hälst=) Jag red på Blanken och han var jätte duktig han med men han var ganska pigg=) Och han ska ha martingal nästa gång jag rider han. Linnea red på Röja och det gick jätte bra ändå var det bara andra gången hon red på henne. Röja var på väg och sparka mot blanken men det han hon ej för Linnea sa ifrån.. Imorgon ska man åka till skolan igen men nu är det bara den här veckan och sen är det lov och då ska jag rida mycket har jag bestämt. m ag får någon som kör dit mig annars får jag ta 4 bussen till stallet och sen får någon hämta mig=) Jag ska nog ta lite kort på lovet på min lilla älskling och på dom andra djuren på gården. Jag ska vell försöka hitta å något med nilla också om hon vill och jag ska åka till Farmor och kusinerna så klart=) Och jag vill vara med pappa med.. Ska kanske på praktik efter lovet men det är ej bestämt än.. Får vell veta hur det blir den här veckan.. Nä nu ska jag gå och lägga mig ska upp kvart över 6 imorgon=( God natt så syns vi=)

P.S: Jag älskar min familj, Mamma,Pappa,Pernilla och Lena<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)