27 april 2014

Shopping


Igår när jag och mamma var på Ica Maxi och skulle handla mat och lite lördags godis.
Så köpte jag mig en ny mascara då min är helt slut nu och så klart hade dom veckans erbjudande på mitt favorit mascara =)

Mascaran heter Volum Express Rocket Masara
Maybelline Volum´Express Rocket MascaraMaybelline Volum´Express Rocket Mascara
Jag bara älskar denna mascara då den gör att man får en fin volym och den sitter jätte bra och gör inte så det blir klumpigt som många blir. Som ni ser på borsten är den taggig eller hur man ska säga och dom är mitt i mellan hård och mjuk. Den är också lätt att applicera =D

Jag ger er detta tips om ni vill köpa en bra "billig maskara" Kostar 139kr på Ica Maxi men jag köpte den för 
99kr då det var en veckas erbjudande..


Sen köpte Mamma och jag tillsammans ett gel nagelack som ska sitta längre och bättre. Ca 1 vecka står det på förpakningarna men tror att det sitter mycket längre men det märker vi =)
Jag har nu mina naglar ljusrosa och älskar färgen =)
Så jag kör ett test med detta nagellack nu då jag också som många av er läsare vet har jag exem så nätter har jag ingen koll på om jag kliar mig eller inte brukar märka på morgonen när jag vaknar om jag gjort det. så nu ska vi se hur bra detta sitter =)
Har haft Gel nagellack förut och de satt och var fint ca 1 månad och gillade dom skarpt =)

Dock är denna bild inte på mina fingrar men detta är den färg jag har på nu =D Men den ser mycket mörkare ut på mina naglar en på bilden =)

Så dessa två köpte jag igår =)
Ska komma upp på vad jag köpt senaste månaden med då jag haft tjorv med min kamera så jag har ej kunnat ta några kort.. men lovar att fixa det så fort jag har tid =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)