28 april 2014

BildBomb

Bilder från igår på min promenad på 3km och gick lite här och var =)
Som ni kanske redan förstått så hade jag med mig kameran =D

Här får ni en bildbomb =D










Varför knyter man fast denna i trädet? Där gör den vell ingen nytta eller? =)




En koja =)



Hittade en massa glas i skogen där jag vet många springer och går med sina hundar så jag var duktig och hedde ihop det i en hög hade jag haft något att he det i hade jag plockat upp de. men nu syns det i allefall och är en bit utanför stigen.

Detta hitta jag med. Gillar inte när folk slänger skräp och flaskor i skogen














OIF står för Offerdals Indrottsförening =D







2 kommentarer:

  1. men vilka fina bilder du har tagit :) Fina bilder på dig med

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar mina bilder =) Tack

      Radera

Tack för din Kommentar =)