25 april 2014

Ledig

Ledig idag men trodde jag skulle vara lika pigg som igår men inte de inte. Sprängandes huvudvärk som inte vill släppa =( Hoppas den gör det snart har även ont i ena armen med men mest i handleden så dag blir det lindad handled för känner att jag måste ha stöd i den idag....

Idag blir et kanske stallet med men vet ej än väntar på att coco ska höra av sig =) annars blir det imorgon..
Om det inte blir någon ridning idag tänkte jag städa och göra det fint och så ska jag tvätta =)

Idag är det också jätte fint väder men känner att jag ska inte vara ute så mycket ljust nu då björken och alla blommor och gräset är på väg i hög fart där ute. men kanske tar en kort promenad men får se. blir ju kanske stallet så..


Nä ska fixa mig lite lunch nu och sen börja plocka lite =)

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)