22 februari 2014

Pappa

Allså jag skulle vilja skriva så himla mycket om olika saker men det är så mycket som säger stopp Malin skriv ej detta... Jag skaffade ju denna blogg först och främst för att jag skulle kunna skriva av mig och kunna skriva vad jag vill utan att folk ska säga åt en att jag ej ska skriva om de eller om dom mm och jag börjar bli le på detta nu.. Jag måste få skriva vad fan jag vill på min blogg det är mitt liv och jag får skriva om min familj om jag vill.. Folk har frågat varför jag bara skriver om min mamma och vissa undrar vart min pappa är eller om jag inte har en pappa mm.. Jo Jag har en pappa och min pappa är underbar och världens bästa pappa och jag älskar han över hela mitt hjärta och han är en av mina största Idoler då han har gjort så himla mycket och han gör det han gillar.. Tyvärr så träffar jag ej pappa lika mycket som jag skulle vilja men han har ju mycket med sitt jobb mm och jag har mitt.. Om jag hade ett körkort och Bil hade jag åkt och hälsat på han så mycket jag bara kan... 
Om du läser detta Pappa så Älskar jag dig över allt annat på jorden och du ä den bästa pappan man kan ha finns ingen annan pappa som du och du är bara BÄST


Så nu alla läsare vet ni att jag har en Pappa som jag älskar över allt annat så ni behöver ej fråga en massa...



                                                                                    

2 kommentarer:

Tack för din Kommentar =)