21 februari 2014

Musik och Film

Vad musik kan göra mycket med ens liv.. Finns många där ute som har musik som sitt stöd i allt skit man kan få vara med om.. Jag har haft många olika perioder som varit riktigt jobbiga men med musiken i öronen så mår jag sjukt mycket bättre efteråt och det är så himla skönt.. 

När jag är inne i en deppig period så lyssnar jag mycket på hip hop och rock och rap låtar och älskar de. finns vissa låtar som gör det mycket bättre och om jag kunnat så skulle jag gärna jobba med musik då det är så sjukt kul och intressant =) finns ju några videos på Youtube som jag sjunger på och det är från när jag sjung i Bollnäs och finns en film om vettan också och då sjunger jag i bakgrunden... 


Men det absolut bästa när man mår som sämst är ju vännerna och familjen helt klart =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)