30 januari 2014

Ryggen känns lite bättre nu men har fortfarande ont....

Har varit och tränat lite på gymmet men tog inte i så mycket och var där ca 1tim tills ryggen sa ifrån. Men ryggen vart bättre efter ett träningspass sen är det ju sjukt skönt efteråt man har tränat.
Hoppas bara att jag får somna i tid ikväll och inte vid 1-2 på natten..
Imorgon ska jag till Nyheden på förmiddagen och sen blir det hem och vila och om ryggen är bättre ska jag städa. Jo jag måste köpa en lampa för min lampa i hallen gick nyss sönder så det är kolsvart i hallen ljust nu. Tur jag har lampor i köket som lyser starkt och den i toan så man ser något =)


Har också fixat lite på min sida på facbook med mina armband så nu är det ordning och reda och snyggt igen =D

Nu ska jag se klart på The Originals och sen mysa ner mig i sängen och försöka sova så jag är pigg och orkar jobba imorgon med sen är det äntligen helg =) JIPPI



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)