30 januari 2014

GRRR

Har verkligen svårt med mitt internet idag har den stängs av och på hela tiden och den har dragit så himla mycket då jag betalar en viss summa varje månad och nu är nästan allt borta. Kan säga att mamma ha precis samma som jag men hos henne dras det inte lika mycket som på min så jag börjar undrar om det är något fel på min... 

Jag funderar skarpt på att kolla med bostäder vad dom tar för internet som dom har. då har dom ett jack i väggen... Men vill ju kunna ha mitt internet då man kan ta med den överallt och den tar ingen plats alls i väskan.. Men men blir så otroligt le på denna jag har nu..

Jag älskar ju att lyssna på musik så man borde ju kunna vara på youtube och på spotify.. men tydligen så kan jag ej vara inne på dom och det blir jag galen på.............


Musik är ett måste. Jag måste lyssna på musik varje dag och jag lyssnar mycket på våra låtar som vi har i kören på Yutube men om itt internet ska dra så himla mycket bara för att jag vill träna låtar... Jag ska inte behöva spela in varje gång vi tränar på mobilen...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)