28 januari 2014

Leggings

Jag har hittat en sida som har så snygga Leggings som jag bara vill köpa men har inte dom pengarna ljust nu då jag måste spara till min lilla semester till Stockholm =)
Men man kan ju alltid sitta och kolla in dom och drömma sig bort =)

Jag älskar då leggings som är lite ovanliga och inte är i en färg utan det ska vara olika färger och figurer mm =) Men dock så har denna sida bara en storlek onesize och det motsvarar 34-38 i storlek och varför kan dom inte ha större storlekar men är inte direkt supersmal som det är på bilderna direkt.
Men njuta av leggingsen  kan man vell få göra =)













Skulle kunna visa hur många som helst men tar dom jag gillar mest =)

Vad tycker ni?






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)