28 januari 2014

Borstar

Mina sminkborstar som jag nu har tvättat så dom är rena och fina igen =)


Köpt på HM och älskar denna borste =)


Denna vet jag ej vart den är köpt men använder denna till Ögonskuggor =)

Denna är köpt på Gina Trivot använder den inte alls nu då jag inte gillar den.

Denna vet jag ej vart den är köpt men använder denna till ögonskuggor

Denna är köpt på HM tror jag och använder denna till både ögonskuggor och till ögonbrynen

Denna har jag fått från någon tidning tror jag. Har använt den till ögonskuggor men använder den ej nu.

Denna köpt på Dollar och älskar denna borste. använder för att blanda ut ögonskuggor då jag gör sotningar mm =)

Dessa använder jag ibland inte ofta

2 kommentarer:

  1. Intressant. Gör något vettigt av din tid istället..

    SvaraRadera
  2. Till Anonym! Jag får göra precis vad jag vill på min tid och det ska du inte bry dig i. Jag skriver vad fan jag vill

    SvaraRadera

Tack för din Kommentar =)