23 november 2013

Mys Helg

Sitter i mammas lägenhet i soffan och ser på film =) Sitter här ensam ljust nu då mamma åkte iväg och ska fira en vän som fyller år =) Fick sminka mamma och en av hennes vänner innan dom for iväg =) Och jag fick även sold 3 armband och hon vill gärna köpa ett till så ska göra en åt henne sen när jag fått hem fler spännen =)=)

Igår var jag hemma då jag varit sjuk. tog en dag extra. men jag åkte till stan och var med Maya en stund sen så kom mamma och vi gick en sväng på stan sen for vi till Hööks som har öppnat här uppe i Östersund i torsdags =)=) ÄNTLIGEN säger jag bara =) Köpte mig ett par mysbyxor och gud så sköna dom är =) Älskar dom. Ville köpa tröjan till med men den fanns tyvärr inte i min storlek och dom får inte in fler såna de var bara tillfälligt till öppningen.. De var en jätte fin lokal och bra grejor så klart =) de var ordning och de var lätt att hitta  =) Saknade dock lite Islandskläder... Jaja sen gick på på nya Ica och handlade sen var vi till lindex sen for vi hem och myste ner oss i soffan  =)=)

Nä nu ska jag dra en filt över mig och se på filmen =)=)


Gammal bild på mig från Bollnäs =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)