25 november 2013

Helgen har vell varit mysig men dock så blev min mage inge rolig på lördag kväll och igår söndag så fick jag så himla ont i magen =( Magen är fortfarande inte bra. får kramper till och från och mår illa.. Blev hemma idag och får se hur magen är imorgon annars så tyckte dom som jag är hos att jag skulle vara hemma så jag blir frisk... Jag hoppas jag är bättre till Onsdag då i har träning med kören och ska gå igenom låtarna som vi ska ha när vi sjunger på Jamtlis Julmarknad. Vi ska vara med på invigningen på Fredagen och sjunga på stora scenen och då ska även några körer till vara med som sjung med oss på OSD då de var medarbetardagar =) Ska bli kul att träffa dom igen =)

Sen har jag använt mammas dator mycket i helgen och de är så skönt att kunna låna hennes dator. men jag ska köpa mig en ny och väntar till de är rea på dom på mellandagarna så kanske jag hittar någon =) vill ha en lite större än den jag haft som man kan a cd-skivor i =) då jag hittat många skivor som jag har lakt över bilder på och är lite nyfiken på vad de är för bilder =)) vet att de kan finnas några bilder från Bollnäs när jag gick där och de finns lite annat med =)

Nä nu ska jag packa ner mina saker och klä på mig då jag och mamma ska handla lite mat mm =)


Ha en bra dag ==)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)