18 september 2013

Träningsvärk

Vilken dag detta har varit.. Vaknade av att jag hade jätte ont i huvudet och hur trött som helst och seg. Kände bara av lite av träningsvärk efter gårdagen.. Men sen under dan fick jag bara mer och mer ont i kroppen mest ben och armar och jag känner av fortfarande av att de kommer mer och mer värk men då vet man ju att man har tränat och att man vet att man gjort rätt =)

Dagen har gått segt och trött är jag. Jag har varit på väg flera gånger på att somna men jag har hållit mig vaken men tror jag ska lägga mig snart....

Imorgon blir de ett pass med dans på gymet och de ska bli kul =) sen i helgen blir de vila men jag kommer ta promenader om de är fint ute annars går jag på gymet =)=) Är så skönt att jag har kunnat komma igång igen efter ett långt uppehåll då jag varit försyld och ryggen pluss knä inte varit så bra.... Så nu är jag igång igen så nu kör jag gärnet igen de är ju bara hälften kvar sen är jag nöjd med min kropp eller jag är ju redan nöjd med den =) Man ska vara nöjd med sig själv och vara glad att man har en fin kropp och de har alla människor de spelar ingen roll hur man ser ut alla är lika värda =)

Nä nu ska se på en serie sen ska jag lägga mig =)

Sov så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)