24 september 2013

Tisdag och i dag träning

Godmorgon på er! Hoppas att allt är bra med er =) Med mig är de bra men har sovit dåligt i natt då jag drömt en massa olika mardrömmar =(

Jag hatar mardrömmar då i bland jag drömt de så har något hänt antingen i familjen eller någon annan man känner... Och då har de varit med björnar som jagar mig och sen så hinner dom i kapp mig.. Och i vissa drömmar ser de ut som drömmen spelas i Oxböle på vägen mot Hållan...

Jaja nu till något annat =) Igår gjorde jag inte mycket. Kollade på 2 filmer som heter Saknar Dig och Twister. De är ljust nu en av mina favoriter. Filmen Saknar Dig handlar om två tvillingar som är helt olika och en dag är dom sen till bussen och dom springer och ser sig inte för så den ena blir påkörd och avlider och sen handlar de om den systern sim blir själv hur hon klarar av skolan och livet utan sin älskade syster. Man blir lite tårögd av den. Sen Twister handlar om ett gäng som forskar om tornados och den är riktigt spännande och den är riktigt bra. Vet ej hur många gånger jag sett den =)=)

Idag efter jobbet blir de att cykla hem och fixa lunch och de blir nog samma som jag åt till midda igår spagetti och köttfärssås =) Sen ska jag vila och sen ikväll ska jag och Emelie gå och träna och vara med på en gruppträning med boxning att göra =) Jag ska inte glömma att linda om mina handleder innan så jag inte får så ont =) De är så skönt med boxning för man får ut sin ilska och när man boxar och ska ta i då brukar jag tänka på någon som jag inte gillar eller så tänker jag att nu ska jag bli lite arg =)
Ska bli kul att träna med en vän =)=)

Jo kanske ska berätta vem Emelie är de är en tjej som är jätte snäll och trevlig som jag fick kontakt med från dagiset jag jobbade på och nu ska vi börja umgås lite mer och de ska bli kul =)=)


Nä nu ska jag jobba vidare =)=)
Ha en bra dag =)
Älskar denna bild på mig =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)