23 september 2013

Godmorgon

Godmorgon alla fina läsare!

Sitter på jobbet/praktiken och fixar med bilder =)
Sov som en stock i natt och vaknade inte av första ringningen av väckarklockan men sen vakna jag av den andra som tur var =)
Jag har börjat att försöka somna utan att jag har i gång en film eller ser på något på tven. Så ja jag har en tv i sovrummet och de är de många som har =) Men jag har insätt att jag inte är lika trött på morgonen då jag inte haft tven på =) plus att jag somnar ganska fort också och förut har jag haft svårt att somna men nu somnar jag nästan direkt och de är så skönt =)

Kollad nu också att jag fått ännu fler läsare och de är kul att fler och fler läser min blogg =)

Jo idag blir de när jag kommer hem och fixa lunch sen ska jag prova städa lite. Har fortfarande en fruktansvärd smärta i handlederna så jag rör dom helst inte utan har dom stilla.. De går bra att skriva här på bloggen då jag har en vågig tagentbord =)

Och ja jag kan skriva på bloggen när jag jobbar då jag skannar in bilder och ibland tar de sig sin lilla tid att skanna in till datorn bror helt på bilden och hur snabb skannen är =)
Jag lyssnar med på musik och just nu lyssnar jag på Eminem =)


Jag har tänkt ha en frågestund men vet ej så jag tänker fråga er om ni vill ha en frågestund??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)