17 september 2013

Ny Vecka

Sitter på nyheden och fixar lite bilder till Jamtli =) Jag tyvker de är riktigt kul faktist =) Man får göra i sin egna takt och får fika när man vill..

Jag ska vara här varje dag allså Måndag-Fredag och då på förmiddagarna =)

Senare idag ska jag gå till Hissmoskolan och vara med på en gruppträning med Fristilen. Tror de var med boxning att göra idag och sen på Torsdag ska jag vara med på ett annat som är nästan som dans att göra =) De ska bli kul att se vad de är för något och roligt att Fristilen ska fixa mer gruppträningar =) Än så länge har dom bara Cirkelträning som jag kallar de =)


Nä nu ska jag fixa lite med bilderna =) Har sa 40 min kvar sen ska jag gå hem =)


Ha en fortsatt trevlig dag =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)