16 september 2013

Då är man på väg hem till krokom igen :-) Har haft en skön och mysig helg hos mamma..

I lördags var vi på stan och såg på beridna högvakten :-) de var verkligen se värt och vilka hästar :-D

Tog bilder med min kamera så dom kommer upp någon dag :-) sen gick vi en sväng på stan och kikade och fika sen åkte vi hem och fixade midda och sen for vi till Sunne kyrka och kollade på en Gospel konsert med frösö gospel och en gospel kör från Norge :-) de var riktigt kul och dom var så himla bra :-) Jag har själv funderingar på att kanske börja i frösö gospel men jag vet ej än. Har ju så svårt att bestämma mig :-)

Sen i söndags allså igår tog vi en slö dag och satt vid tven och kollade på olika program och jag gjorde 2 armband.  Tyvärr tog jag ingen bild på dom men de ska jag fixa :-)

Idag är jag trött och känner mig slö i kroppen :-( så nu när jag kommer hem ska jag på ica en sväng sen hem och se på någon film tror jag :-)

Imorgon ska jag iväg till nyheden :-D:-D

Hade några bilder från Beridna Högvakten :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)