24 augusti 2013

Vilken konsert

Gud vad fint det var ute på frösövallen... Fin utsikt och en riktigt fin plats :-)

Repet innan konserten gick hyfsat bra :-)

De kom folk redan vid repet och satte sig på stolarna :-) men när de var dax var de fullt inne i lokalen och de stog folk utanför också :-) och denna konsert var gratis för dom som ville komma och lyssna :-D

De var riktigt kul att sjunga idag men de var varmt men de gick ju bra ändå :-D:-D Jag satte mina toner som dom skulle men gud så ont i halsen jag fick sen. Fick inte så här ont när vi åkte med inlandsbanan... Jaja men de var en riktigt lyckad kväll :-D

Ska nog lägga mig och se på tven och ta medicinen då de börjar klia som jag vet ej vad :-(

Natti

Bilder från ikväll :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)