24 augusti 2013

Underbar lördag

Har haft en mysdag i soffan idag och bara vilat och kollat på tven och spelat lite på plattan =) De är även finväder ute de vet jag men behövde en dag som denna..

Men nu ska jag klä på mig scen kläder och sminka mig och fixa håret då kören har en spelning ikväll kl 19 =) ska bli kul vet att de inte är länge sen vi hade konserter och spelning på parronger men detta älskar jag när vi uppträder och de är så himla kul efter allt slit vi gjort och lärt in oss en massa låtar =)=)=)

Och till veckan jobbar jag mina sista 4dagar på dagiset =(

Nä nu ska jag göra mig i ordning =)

SÅ OM NI INTE HAR NÅGOT ATT GÖRA IKVÄLL KOM TILL FRÖSÖVALLEN PÅ FRÖSÖN KL 19 BÖRJAR VI SPELA OCH SJUNGA =)=)=)=)=)= Kom och lyssna vet ja ni kommer inte kunna sitta stilla på stolarna =)=)=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)