4 juli 2013

Vilken rolig dag :-D

Å vad skönt de var att sova inne i natt och jag sov som en stock. Sov till 11 tror jag klockan var. Så skönt....
Blev frukost framför reprisen på allsång på skansen och sen gjorde vi oss i ordning och gick till pendeln och for till Stockholm :-) vi gick lite och kikade runt och gick sen och tog en sen lunch brevid operan :-) super god varm macka och så delade jag och mamma på en blåbärs paj som var super god.  Sen gick vi och tog ett tåg mot skansen och hoppade av vid gröna och gick till ABBA museumet och se vad de kostar och kikade lite på vad dom säljer...
Vi bestämde tillslut att vi går på museumet :-D
De tog oss ca 3 timmar att gå där inbe då de fanns mycket att se och göra.  Man kunde sjunga i en studio och de var som karaoke.  Jag gjorde de 2 gånger och de var super kul.  Sen fanns de en fråga tävling och den gjorde jag med :-D:-D:-D:-D:-D
Jag kan verkligen rekommendera att gå dit :-D nu över sommaren har dom öppet 10-22 vet inte hur de är över helgerna....

Nä nu ska jag sova men ni får såklart några bilder från ABBA MUSEUM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)