5 juli 2013

Fängelse och stan

Idag har jag varit seg och trött och känt mig inte så jätte pigg..
Vaknade idag vid 10 och åt frukost och sen gjorde jag mig i ordning och vi gick till tåget in till t-centralen och sen vidare till Långholmen och där gick vi till ett gammalt fängelse och de var ett museum och hotell och vandrarhem där så vi gick in på museumet och kikade.. kostade runt 30kr men de var inte så jätte mycket att se. Fanns lite text att läsa och bilder fick inte se in i någon cell :-( men sen gick vi och köpte lunch och då satte vi oss i en av rastgårdarna :-D sen åkte vi in till stan igen och då gick vi till sturegallerian och gick till LCHFklubben och där köpte jag coccos chips :-D sen gick vi där inne och kikade runt... sen åkte vi hem igen till Nynäshamn och nu ska jag vell göra mig iordning och lägga mig och sova :-D:-D

Imorgon blir de en slapp dag och de ska bli SKÖNT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)