25 juli 2013

Fint väder

Förlåt att jag inte har skrivit sen i helgen.. Jag har ej haft pengar på mobilen eller haft något internet...   

Haft riktigt skönt och fint väder hela veckan. De var nog för att jag tog med mig solen hem från Hallsberg :-) De är första gången jag går i linne och cykel byxor eller korta leggins som slutar åvanför knäna... Har haft klänning i veckan med men idag är de varmare ute :-) hade tjol på mig men jag tog av den... tycket de ser lite roligt ut då armarna är mycket brunare än bena :-) bena är bara lite bruna....

Imorgon öppnar jag på jobbet och slutar tidigt och då blir de att åka till stan och invänta Elina som kommer upp från Sundsvall och hem till mamma och vila lite tror jag och käka midda sen tar vi en buss ner till stan och kommer få stå i en lång kö och sen blir de YRAN och se en massa artister och ha kul :-D JAG LÄNGTAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)