21 juli 2013

70 års kalas :-D

Igår var jag på 70 års kalas och de var min gammel faster Else-Marie :-D Fick träffa många av mina släktingar.. Riktigt kul var de.

Åkte ner mot Örebro i fredags efter jobbet och de var drygt att åka bil igen men de som var bäst var att de vart varmare och varmare och bättre väder ute.. jag gick i leggins som jag hade dragit upp på bena igår och linne och utan strumpor och de var så himla skönt och idag blir de linne och leggins :-D vill ha denna värme hemma i Jämtland med.. de är ju sommar och då ska man inte behöva gå med höst/vår jackan och ha mössa eller handskar.....

Nu har man ätit frukost och packat och ska strax gå och check ut från hotellet och sen packa in i bilen och sen åka till faster och hälsa på en stund innan vi åker hem över igen :-D känns jobbigt att sitta i en bil i detta fina vädret :-(

Nu ska jag göra mig klar så fåt ni ha en bra dag :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)