28 juni 2013

Tråkigt väder

Sitter nu själv i morfars lägenhet och inväntar att klockan ska gå lite fortare då jag ska gå ner på stan och träffa Ida som jag gick i Bollnäs med och vi åkte tåg ner tillsammans :-) jag har inte träffat henne på 5 år tror hag de är.  Vi hade tänkt träffas förra årer då jag var hit till Härnösand men de blev aldrig av men nu så :-D
De ska bli kul :-)

Nu till själva semestern med bilen så vet jag ej än om vi packar in u bilen och far iväg. De är ju bra väder att åka bil då de är mulet.  Men vi får se. Morfar och mamma har åkt ut till stugan och ska kolla hur de ser ut då de är två där som håller på att klippa gräset då de har blivit så mycket och de har vuxit så fort...

Igår läste jag ända till halv 2 inatt tror jag den var när jag la ifrån boken.  Allså gud vad bra den är och spännande.  Den sista boken jag läste som är lika bra som denna är bökerna om pojken som kallades det. De är också en san bok som är lite jobbig att läsa till och från och ibland blir man tårögd och de är lika med denna bok som jag läser nu som heter: Jag lever, Pappa av Siri och Erik Sønstelie ni kanske vet redan vad den handlar om allså om Utøya då en som var utklädd till polis och lurade till sig ungdomar och sen sköt han igäl dom :'(
Man får följa siri och hennes pappa Erik om hur dom tänker mm. Siri skriver om hur hon förflyttade sig på ön och hur hon mår och hjälper andra och ser andra som flyr och ser ungdomar och vuxna som är döda :'(

Jag rekommenderar att läsa denna bok om ni vill läsa en bra bok som är san.

Ha en fortsatt bra dag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)