28 juni 2013

Mysig dag på stan

Träffade ju Ida idag och vi tog oss en fika nere på stan och jag gick ner till stan och de tar ju inte alls lång tid och skönt var de.  Funderar på att ta en promenad nu ikväll men vet ej än då då jag börjar bli ganska trött.  De är nog inte så bra att läsa så länge som jag gjort i 2 kvällar. Har ju läst till ca 2 halv 3 på nätterna nu och kliver upp vid 9 och jag är så trött sen på eftermiddagn..

Jag och Ida pratade om skolan och hur vi har de nu och mycket annat och så ska vi höra av oss om vi är i närheten av varandra så vi kan träffas igen :-D de var riktigt roligt att träffa henne igen efter 5 år....

Sen när hon åkte så gick jag på stan en sväng och men hittade inget roligt.  Sen kom mamma ner på stan och vi åkte på lidel och handlade midda och så där hittade jag ett skydd till min denver plattan :-)

Vart kött och sallad och bea till midda och de gillade morfar :-D har fotat lite med idag men inge mycket men dom bilderna kommer upp senare eller när jag kommer hem :-)

Imorgon far vi vidare neröver :-D



Hittade dom här söta på en affär inne i stan :-)

Vist är dom söt???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)