1 maj 2013

Valborg




Gårdagen var en mysig och rolig dag =)
Började på jobbet då vi gick ut på en litet upptäksfärd och sen när vi kom tillbaka så fixade vi ordning på våran grillplats och fixade en eld då vi skulle grilla korv till lunch och de uppskattade barna och dom tyckte de var kul och var intresserad hur elden blev till och vad som händer när den slocknar och varför inte grillpinnen kunde brinna när den var blöt =) 

Vi var ute hela dan igår fram till mellis och de gillade barna =)

Sen vid halv 5 gick jag hem och plockade lite här hemma och sen gick jag mot Ica och mötte Coco och beställde pizza och gick på Ica och köpte lite godis sen hämtade vi pizzan och gick hem och åt och tog någon cider =)
 Vi pratade en hel del om livet och om kören mm och sen sjung vi lite singstar och coco tyckte först de var tråkigt då jag van över henne hela tiden men sen när de kom låtar jag inte kunde så bra då van hon och då vart hon jätte glad HIHI =)=) Men vi hade en riktigt kul kväll och sktattade en hel del med =) Blev också sent i sängen men de var de värt =)

Idag är jag lite trött då jag vaknade 9.. har idag kollat på filmer och bara tagit de lugnt =)
Imorgon är de åter igen jobb =) och på fredag har jag sovmorgon och börjar lite senare sen är de helg =)=)=)

Ska nog iväg och träna imorgon efter jobbet och på fredag och i helgen =) de är så skönt att träna och samtidigt om man är lite arg eller något annat så får man ur sig de igenom träningen och de är så skönt =)=)

Sen i helgen kommer ev Marika hit och ska mysa med mig och vi ska pyssla lite och prata en del =)))

Nu ska jag se klart denna film som jag ser nu som heter Dansar med Vargar =) Sen ska jag ta ett varmt skönt bad och lyssna på musik =)

Jag och coco för 1årsen =))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)